2008. január 9., szerda

Valszeg különben hibás a koncepció, már ha lenne, az volna, úgyformán. Tematikus blog most a világ, csakkönyvekről csakkajákról kéne írnom, esetleg több ilyesmit párhuzamosan futtatni, csakhogy ahhoz lusta vagyok, soseis leszek webkettes eléggé. Vagy mittomén, majdegyszer mikor már lecsengett az egész hátnem? Amúgy azért, mert könyvesblogon volt könyvespolcpost (ami érzékenyen érint, földön tematikus és összevissza stócok, polcon könyvsor tetejére suvasztott - na ezt se tudom hogy suvaszt vagy súvaszt vagy milyen árnyalatban melyikebb (mert olyan akkorisvan), és tizenegyedik kiadású magyarhelyesírásszabályai sem ismeri.. - többékevésbé odaillőkönyvek, szekrénybe gyömöszölt régebbiek, ráadásul már az ajtó fölött is polc van, meg mindenütt, nem mintha plusz egy sokat számítana), kommentekben meg linkek, és na ott találtam ilyen olvasónapló-blogot, mit olvasott hogy tetszett, fülszöveg, kép, pontozás, ami ráadául ijesztően metszi az én mostanábanolvasottjaimat, el is gondolkodtam egy percre hogy kéne, bár könyvekkel még annyira nem vagyok hogy az öcsém tudná hogy láttam-e vagy sem (filmekkel ugyanis igen. nézeti velem a filmeket, felejtem el őket, elmagyarázza hogy de láttam, az volt amelyikben a stevebuscemi az apósától akart pénzt kizsarolni a felesége elrablásával és akkor bólogatok hogy persze hát tényleg, akkor valóban láttam a Fargot). Na mindegy, szóval ha valaki pont olyan könyveket kedvel kb mint én akkor szintén örülni fog ennekblognak.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

kölkök még épségben vannak? :-DDDD na és te?

 

Free Blog Counter