2008. január 18., péntek

Ezen héten egyre többet voltam egyedül Leóval, barátkozunk eléggé már, illetve bejártam környéket, voltam regisztrálni dokinál, majd még hétfőn kell mennem találkozni egy nővérrel hogy lássanak mások is ne csak az adminisztrátornénik, NI számom van, bármire legyen is jó, kedden kezdek nyelviskolában, vettem egy csomó mindent pulóveren kívül, meg volt itt kisegíteni Liz anyukája, gyerekek persze rögtön nem akartak velem játszani ha van egy nagyi is :) azért elvagyunk kölkökkel egyrejobban. Leóval nagyon sokat vagyok, Arturral nem nagyon tudok foglalkozni, az baj, mert a picire mindig vigyázni kell, és egyrészt mindig van rajta valami igazítanivaló, pelenkázás, éhes, szomjas, elesett, csinált valamit és mondani kell hogy milyen ügyes stb, másrészt meg Art ha ugrál akkor is folyton le kell állítani hogy vigyázzon meg ne rúgja véletlen, mert nyilván a töpörtyű ott van mindig ahol lehetőleg lábalatt. Ja amúgy ma sétáltunk Leóval a Covered Market nevűben, az a piac, híres, vannak jók ott, mert pl én alapban nem ahhoz vagyok szokva még hogy piacon megmutatom hogy a sornyi fácánból melyiket is kérném. ugyehogy.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Eltűntél...

 

Free Blog Counter