2007. december 31., hétfő

Vagy öregszem (igen) vagy ez megint nem egy party-év (igen) mert bár beteg vagyok mint egy nyúl (Fuxy mama szavajárása, plágium, vendégszöveg), de ha esetleg nem, vagy kevésbé volnék is beteg, nincsen sehol semmi jó (vagy csak fumigál?) se zene se ugrándozás se házibuli se semmi, amiket kinéztem lázmentesség esetére is csak ilyen kb elmegy dolgok, most meg szinte minden ismerősről kiderül hogy punnyad/tanul/dolgozik a kötelező jókedv ünnepén (ami amúgy meg olyan depresszív gondolat hogy rosszabb se kell a félhomályos szobába). Az meg teljesenfelháborító, hogy rendben, boloduljon meg mindenki és szórjon szertefele petárdákat, már aki nem parázik hogy felrobban a kezében, én egyszer szórtam, paráztam is, nem robbant persze (kezemben nem. mint az m&ms. távol már működött), de azt miért nem lehet hogy lemenni szokott kocsmába szokott cimborákkal és inni forró valamit? úgyis mindenki elmegy valami kötelezőtpartizni, tömeg se lenne. A kocsmáknak fel kéne készülniük a kiégett huszonharmincévesekre. Feltéve hogy nem én vagyok olyan egyedül. Amúgy meg lehetett volna vicceset még így is, szilveszteri szánkózás lélekmelegítővel bőven felszerelkezve, ilyesmi, de tuti fellázadna a világ hogy mondjuk hideg. Hüjevilág.

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter