2007. december 14., péntek

és ez is egy ilyen gonosz vizsgaidőszak, hogy az ember csak rosszulérzi magát, nem elég az hogy hideg meg sötét meg csúszik a világ és ostobán kalimpálva közlekedek a jégen, de ismerősök is egyremásra rosszul érzik magukat vizsgák után, én sem cigánykerekeztem még el a dzsámiig örömömben egy jegyem megtudása után se, elfújom a grogot, újraolvasom EstiKornélt (naná hogy arra a könyvre gerjedek rá ami véletlenül sincs a megtanulandó anyagban) és fejemre húzom a szoba sarkát. Legalábbis azt kéne. azért megnézem mi van itthon groghoz. vagy rumostea. melyik szánalmas kevésbé? mert most nem magányos alkoholista vagyok csak behavazott olvasó. mégha mostanság átmenetileg képtelen is vagyok olvasni. legalábbis olyant ami nem scifi. vagy legalábbis olyant amit nem szeretek erősen. vagy legalább hogy ami nem felesleges vizsgákszempontjából. még ha ez nem is túl produktív így összerakva. csudavigye. amúgymeg körülnéztem és még csak rum sincs szóval mindegy, forrókakaótól meg nem lett jobb.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Akkor én ne is mondjam, hogy én is nagyon nem jól vagyok, holnap nyelvvizsga és meg akarok halni (fél-fél), tessék meleg teát inni, finomat, jó az rum nélkül is, sok citromcukormézminden :) sőt a csavart grapefruit mézzel és fahéjjal jó melegen is nagyon fincsi, mégha nme is feltétlen úgy hangzik :)

mondhatatlan írta...

Nyelvvizsgához hajráhajrá, a javaslatokban pedig az a baj hogy méz. merthogy rovarnyálat én márpedig nem eszem. amúgy tea jócucc, ... őő.. fahéj is, grapefruit nem mindig a kedvencem :) Amúgy ami tökjó volt hidegre meg megfázásra az francia hagymaleves. Jó, ráment egy fél napom mert nyilván hülyegyerek nem éri be leveskockával, zöldségből alaplét főzni meg nem öt perc (finomabb lesz ám), meg hagyma se szottyad össze/pirul barnára rögvest, viszont az valami nagyonjócucc lett, bármit mreggyógyít, érezni rajta. tetején pirítós ráolvasztott sajttal, finom no.

 

Free Blog Counter