2007. november 25., vasárnap

No lefőztem egy adag grenadint a zsákmányolt gránátalmából (maradt még rajta ha valakit érdekel a dolog), aztán beszereztem pár helyes kis üveget osztogatáshoz, akikkel összefutottam azoknak adtam kóstolót ebből meg sültcéklából, örültek neki, örültem neki hogy örülnek neki, stbstb. Apollóban ami nem a mozi hanem kocsma esmég törzsvendégként fogadtak (kérésnélküliserital), majd mikor mondtam Csabi csaposnak hogy a bigyó ami van az asztalon az gránátalma meg szirup amit főztem belőle, megkérdezte csinálhat-e nekem belőle egy koktélt, megengedtem ha már ennyire szeretné, isteni ingyenkoktélt kaptam, emberek, megéri főzni. Ez egy ilyen ingyeneste volt valahogy, következő megállóban (Toxic) Krisztacimbora Krisztacimborája hívott meg egy italra, aztán mikor Zöldbe mentünk át (a Zöld az egy nagyonjó hely, erősen hiszek én benne, és a kertben dimenziókapu van, ott olyan embereket lehet találni mindig amilyenek nincsenek is. egyik kedvenc hely.) csak most épp zárt, de Kata (ő csinálja a helyet barátjával) adott szódát, ami életet mentett, és ott sem tudtam fizetni pedig becsszó megpróbáltam, de elhajtott. Szóval ahhoz képest hogy ma délelőtt megint fájt a világ hogy én ehhez túl öreg vagyok és legközelebb figyelmeztessenek, dehát aranyos jófej emberekkel ki nem mászkálná össze az estét egészen a Gödörben kikötésig (Betonyos, Holsten, nonstopkocsma - legalábbis reggelig nyitva van délutántól), még ha ott furcsa emberek vannak is, mint az a kopasz úriember aki a háromfősre apadt társaságunkhoz jött majd megkérdezte Norbit, hogy van-e tüze illetve hogy udvarolhat-é a lányok közül annak aki nem Norbival van. Vajon ez bejött bármikor? vagy hogy miért? jesszusjesszus

Nincsenek megjegyzések:

 

Free Blog Counter